A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
НОВОАВРАМІВСЬКА ОТГ
Полтавська область, Хорольський район

Паспорт Новоаврамівської територіальної громади

1. Загальні положення.

До складу об’єднаної територіальної громади входять (перелік населених пунктів та чисельність мешканців) - 10 сіл

  1. Новоаврамівка- 923
  2. Ковалі - 619
  3. Мелюшки - 355
  4. Грушине- 383
  5. Мала Попівка - 111
  6. Бубереве - 21
  7. Широке - 6
  8. Кулиничі - 31
  9. Барилове – 30
  10. Попівка - 392

Відстань від районного центру до центральної садиби    16    км.

Транспортна мережа загального призначення : _Кременчуг-Миргород_____

Транспортна доступність:

  • від населених пунктів сільської ради до центральної садиби ------
  • від населених  пунктів сільської ради до інших населених пунктів району – часткове
  • від населених пунктів сільської ради до  районного центру - наявне автобусне сполучення

2. Здійснюють господарську та підприємницьку діяльність на території об’єднаної територіальної громади: (назва підприємства та кількість робочих місць)

промислових підприємств_________1__ТОВ «Новоаврамівський цегельний завод» -39

сільськогосподарських підприємств _________5_

ПОП «Єдність» -3

ТОВ «Гая-агро» -9

ТОВ «Агрофірма «Хорольська»-20

ТОВ «Агрофірма  «Васильківська» -5

СТОВ «Ковалі»-47

транспортних підприємств ______________0__________________________

будівельних підприємств _______________0__________________________

малих підприємств ____________________0__________________________

фермерських господарств ________________11_________________________

приватних підприємців – фізичних осіб ________________37____________

3. На території об’єднаної територіальної громади функціонують:

3.1. Заклади соціальної інфраструктури:

- шкіл__3_, р.м. _60__, дошкільних дитячих закладів 3   , р.м. -14____, підліткових клубів ___0_____, р.м. ___0__,  центрів соціальної допомоги __0__ р.м._0__, соціальних працівників ____7___, ФАПів __3___, р.м. __6___,   лікарень __-__, р.м., амбулаторій __2__, р.м.__10___,  підприємств торгівлі __10_, р.м. 10__, підприємств громадського харчування ____0__, р.м. __0____,  підприємств сфери побуту _0___, р.м. 0____, з них: перукарні _-__,р.м. ____,                                                з ремонту взуття _-_   , р.м. -_____,  з  пошиття та ремонту одягу __-___, р.м. __-___, з ремонту побутової техніки _-_, р.м. _-___,  з ремонту телерадіоапаратури __-_,р.м._____, пральні _-____,р.м. _-____, з надання ритуальних послуг __-__,р.м. __-__, інші_______-______________________

   

  • установ культури___10___, р.м. ____,з них: клубів __5_, р.м. __13__,

бібліотек ___4___,р.м. __4___,  центрів соціального дозвілля молоді _____, р.м._____,  інші музей-філія_-1р.м- 2;

  • спортивно-оздоровчих закладів, споруд ________, р.м. ______,з них :

 спортзалів ___,р.м. _____,     стадіонів _1_ ,р.м. ______, лазні ______, р.м. ___,

інші   __________________________________

3.2. Суб'єкти господарювання обслуговуючої інфраструктури (державні, комунальні та підприємства інших форм власності, спільні та малі підприємства) (назва підприємства та кількість робочих місць)  по:

  • обробці землі ________-___;
  • збиранню врожаю _____-_____;
  • заготівлі і збуту сільськогосподарської продукції __-___________;
  • матеріально-технічному      забезпеченню      сільськогосподарським
    інвентарем, запасними частинами, насіннєвим матеріалом,
    мінеральними добривами, хімічними засобами захисту рослин __-_______;
  • обслуговуванню та догляду за худобою   населення,   у   т.ч.    пункти   штучного запліднення тварин _____-_____;
  • наданню житлово-комунальних послуг ____-___, у т.ч. з питань ремонту будівель __-__, надвірних споруд _-___, парканів _-__, доріг __-__, тротуарів ___-_,  газопостачання, водопостачання та водовідведення ____.

4. У населених пунктах проживає       _2871__  чол. населення.

(на підставі Розділ ІІ Моніторинг зайнятості населення станом на 1 січня 2017 року)

з них:

1. Працездатних, всього

1139  чол.

з них:

 

1.1. зайняті: 

 

  • у юридичних осіб                                                       

 

 

_471__ чол.

  • у приватних підприємців

   _12__ чол.

  • приватні підприємці

37___ чол.

  • за межами району, області та       

      за кордоном

1.2. студенти та військовослужбовці строкової     військової служби                                       

 

_222__ чол.

 

68___чол..

 

 

На території, де здійснює свої повноваження сільська рада,  функціонує  65 роботодавців, з них:

 

 

Кількість підприємств

Чисельність працівників, чол.

в тому числі

сезонних, чол.

працюючих за цивільно-правовими угодами, чол.

приватні підприємства (юридичні особи)

17

101

41

 

фізичні особи - підприємці

37

49

 

 

підприємства державної власності

 

 

 

 

підприємства комунальної власності

11

136

7

 

Кількість домогосподарств                              1198

 

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь