A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
НОВОАВРАМІВСЬКА ОТГ
Полтавська область, Хорольський район

Паспорт Новоаврамівської територіальної громади

    ЗАТВЕРДЖЕНО:  рішення № 690

    41 сесія Новоаврамівської

    сільської ради Хорольського району  

    Полтавської області від 11.02.2019 року                                            

 

П Р О Г Р А М А

зайнятості населення

Новоаврамівської б’єднаної територіальної громади

на  2019 рік

І. Економічний потенціал та функціонування соціальної сфери, тенденції та перспективи розвитку місцевого ринку праці

1. Загальні положення

До складу сільської (селищної ) ради входять (перелік населених пунктів та чисельність мешканців)- 10 сіл

  1. Новоаврамівка – 909 чол
  2. Мала Попівка – 120 чол
  3. Попівка – 379  чол
  4. Ковалі 601 чол
  5. Мелюшки – 342 чол
  6. Барилове – 17 чол
  7. Грушине – 372 чол
  8. Бубереве – 27 чол
  9. Широке – 5 чол
  10.  Кулиничі – 45 чол

Відстань від районного центру до центральної садиби    16   км.

Транспортна мережа загального призначення : _Кременчуг-Миргород_____

Транспортна доступність:

  • від населених пунктів сільської ради до центральної садиби -6-
  • від населених  пунктів сільської ради до інших населених пунктів району – часткове
  • від населених пунктів сільської ради до  районного центру - наявне автобусне сполучення

2. Здійснюють господарську та підприємницьку діяльність на території ради (об’єднаної територіальної громади): (назва підприємства та кількість робочих місць)

промислових підприємств_________1 __ТОВ «Новоаврамівський цегельний завод» 42 чол

сільськогосподарськихпідприємств_4

ПОП «Єдність» -3

ПП «Новоаврамівське» - 4

ФГ «Джерело Хорольщини» - 3

СФГ «Берест» - 0

ФГ «Волот» - 0

ФГ «Ніка Агро» - 1

ТОВ «Гая-агро» -10

ТОВ «Агрофірма «Хорольська»-20

ТОВ «Агрофірма  «Васильківська» -5

ПП «Урожайне» - 2

СТОВ «Ковалі»-41

ФГ «Агростарт» -10

СФГ «Грунтознавець» - 10

транспортнихпідприємств ______________0__________________________

будівельнихпідприємств _______________0_________________________

малихпідприємств ____________________0__________________________

фермерськихгосподарств ______________10_________________________

приватнихпідприємців – фізичнихосіб ________________45____________

3. На території ради (об’єднаної територіальної громади) функціонують:

3.1. Заклади соціальної інфраструктури:

- шкіл__3_, р.м. _63__, дошкільних дитячих закладів 4, р.м. 25, підліткових клубів ___0_____, р.м. ___0__,  центрів соціальної допомоги __0__ р.м._0__, соціальних працівників ____7___, ФАПів __3___, р.м. __6___,   лікарень __-__, р.м., амбулаторій __2__, р.м.__10___,  підприємств торгівлі __16_, р.м. 15__, підприємств громадського харчування ____0__, р.м. __0____,  підприємств сфери побуту _0___, р.м. 0____, з них: перукарні _-__,р.м. ____,                                                з ремонту взуття _-_   , р.м. -_____,  з  пошиття та ремонту одягу __-___, р.м. __-___, з ремонту побутової техніки _-_, р.м. _-___,  з ремонту телерадіоапаратури __-_,р.м._____, пральні _-____,р.м. _-____, з надання ритуальних послуг __-__,р.м. __-__, інші_______-______________________

   __________________________________________________________________;

 
  • установ культури___5___, р.м. __14_,з них: клубів _5, р.м. __12_,

бібліотек ___4___,р.м. __4___,  центрів соціального дозвілля молоді _____, р.м._____,  інші музей-філія_-1 р.м- 2;

  • спортивно-оздоровчих закладів, споруд ________, р.м. ______,з них :

 спортзалів ___,р.м. _____,     стадіонів _4_ ,р.м. ______, лазні ______, р.м. ___,

інші   __________________________________

3.2. Суб'єкти господарювання обслуговуючої інфраструктури (державні, комунальні та підприємства інших форм власності, спільні та малі підприємства) (назва підприємства та кількість робочих місць)  по:

  • обробці землі ______2_;
  • збиранню врожаю _____2_;
  • заготівлі і збуту сільськогосподарської продукції __0_;
  • матеріально-технічному      забезпеченню      сільськогосподарським
    інвентарем, запасними частинами, насіннєвим матеріалом,
    мінеральними добривами, хімічними засобами захисту рослин __0_
    ;
  • обслуговуванню та догляду за худобою   населення,   у   т.ч.    пункти   штучного запліднення тварин _____0_____;
  • наданню житлово-комунальних послуг ____0__, у т.ч. з питань ремонту будівель __0_, надвірних споруд _0_, парканів _0_, доріг _0_, тротуарів _0газопостачання, водопостачання та водовідведення 0.

4. У населених пунктах проживає       2817 чол. населення.

(на підставі Розділ ІІ Моніторинг зайнятості населення станом на 1 січня 2017 року)

з них:

1. Працездатних, всього

1561 чол.

з них:

 

1.1. зайняті: 

 

  • у юридичних осіб                                                       

 

 

235_ чол.

  • у приватних підприємців

40чол.

  • приватні підприємці

45чол.

  • за межами району, області та       

      за кордоном

1.2. студенти та військовослужбовці строкової     військової служби                                       

 

74чол.

 

18_чол.

 

 

1.3.безробітні на обліку в центрах зайнятості

52 чол.

1.3.1. у т.ч. за професіями:

Інженер

тракторист-машиніст

тракторист

знімальник -укладальник

             кухар  

 

1____чол.

24___чол.

1____чол.

4____чол.

     комірник

1___ чол.

     водій автотранспортних засобів

1___ чол.

підсобні робітники

5 ___чол.

виставник

  4__ чол.

     слюсар ремонтниктехнік

    робітник з догляду за тваринами

   продавець

вчитель початкового навчального закладу

2 ___чол.

1      чол.

2      чол.

1     чол.

1 чол.

 

 

1.3.2. осіб, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштування за направленням служби зайнятості, всього

 

_16_ чол.

з них

 

- один із батьків або особа, яка їх замінює і: має на утриманні дітей віком до шести років; виховує без одного з подружжя віком до 14 років або дитину-інваліда; утримує без одного з подружжя інваліда з дитинства та/або інваліда І групи


_1_чол.

 

 

 

 

_ чол.

- діти –сироти та діти позбавлені батьківського піклування

 

_9_ чол.

- особи, звільнені після відбуття покарання або примусового лікування

 

_-__ чол.

- молодь, яка закінчила або припинила навчання у середніх ЗОШ, ПТНЗ та ВНЗ,  звільнилася з строкової військової або альтернативної служби і яка вперше приймається на роботу

 

 

 

 

__-_ чол.

  • учасники бойових дій

_39_ чол.

- особи, яким до настання права на    пенсію за віком залишилося 10 і менше років

 

15чол.

- інваліди, які не досягли пенсійного віку

65 чол.

- особи, яким виповнилося 15 років та які за згодою одного з батьків можуть, як виняток, прийматися на роботу

 

 

9 чол.

 

 

1.3.3. внутрішньо переміщені особи

44 чол.

1.3.4. осіб, які відносяться до сімейного безробіття

 

___чол.

 

2. Населення в непрацездатному віці                                6

5.Перспектива створення нових робочих місць, всього ___________

 (перелік юридичних та фізичних осіб з зазначенням джерела фінансування)

Виконком Новоаврамівської сільської ради  - 1

6.Потреба в кадрах __1 _чол.,

в т.ч. по галузях та професіях:

- промисловість та будівництво _- 5;

- сільське господарство   _____-__________________________________;

- соціально-культурна сфера ___-____, в т.ч. освіта ___-___, охорона здоровя __________; культура _-__________;

- побутове та торгівельне обслуговування _-_________________________;
-
 інші галузі __1________________________________________________

7. Потреба в молодих працівниках, що залучатимуться до роботи в селах і селищах  шляхом адресної допомоги з Держбюджету ( за професіями), чол.:    ---

8. Потреба у професійній підготовці (за професіями), чол.:

- незайнятого населення ___-________________________________________;

- молоді (після закінчення школи, без освіти) - 

 

Кількість домогосподарств                              1198

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь